Leasing af dit AV-udstyr giver både økonomiske og grønne fordele

Tænk bæredygtigt – (også) når du skal indrette dit mødelokale. Vælger du at lease dit udstyr til videomøder i stedet for at købe, kan du være med til at sikre udstyret en lang levetid.

Toget med øget online aktivitet – møder, webinarer, salgsevents og meget mere – drøner stadig afsted i alle typer virksomheder. Men de mange aktiviteter stiller også øgede krav til forbindelse, lyd og billede – og samtidig brugernes evne til at betjene udstyret. Og selv om der findes en verden af smart teknik, så følger der en stor regning med. Regningen handler både om økonomi og miljø.

Den perfekte adgang til en online verden kan være ensbetydende med en uspiselig stor udskrivning. Anskaffelse af nyt AV-udstyr, og installationer der skal etableres er en dyr omgang, og sætter likviditeten på prøve. Nu sætter WUAV imidlertid fokus på en ny løsning, der både har økonomiske og bæredygtige fordele.

– Når vi sætter fokus på at lease udstyret til mødelokaler, er det blandt andet fordi, vi gerne vil gøre det mere tilgængeligt for de virksomheder, som ikke har økonomien til at investere i den store nye pakke af AV udstyr,  siger projektrådgiver Peter Lose Sørensen.

 

Klima og miljømæssige fordele ved leasing af AV-udstyr

Men der er også et helt andet aspekt i at lease sit udstyr. Tager man de klimavenlige briller på, så har man endnu et klart incitament til at lease fremfor at købe.

– Når du leaser dit udstyr hos os, så kan du vælge at aflevere det brugte udstyr tilbage, når leasingaftalen udløber. Så sørger vi for at videomøde-udstyret bliver renoveret – og vi finder et nyt hjem til det. Dermed forlænges udstyrets levetid betragteligt – til gavn for klima og miljø. Vi kalder dette nye koncept for “WUAV Refurbished”.

Vær med på den teknologiske bølge

– Som regel er dit mødelokale udstyret med flere forskellige dele, og har du leaset dit udstyr kan du nemt udskifte den enkelte del, som ikke længere har den mest optimale teknologi. På den måde har du mulighed for hele tiden at være med på den teknologiske bølge af udvikling inden for AV-udstyr.

Leaser du udstyret hos WUAV er det muligt at lave aftaler på fx 48 eller 60 måneders varighed med løbende betaling. Dermed står man ikke overfor at skulle hive et stort beløb op til en køb, men kan betale løbende for det udstyr, du bruger over leasingperioden. Når aftalen udløber er det muligt at købe udstyret – eller som nævnt sende det brugte udstyr tilbage til en WUAV Refurbishment løsning.

 

Ønsker du yderligere oplysninger om muligheder for leasing af AV udstyr hos WUAV, så kontakt Peter på ps@wuav.dk

 

Udvalgte referencer >
Kontakt

SALGSAFDELING

Kontakt vores salgsafdeling

7511 9191

SEND MAIL

– vi er WUAV til at snakke med.

Peter Lose Sørensen

Projekt sælger

7511 9191

SEND MAIL

– og Peter er vild med kolde gys og ivrig WUAV-vinterbader.

Michael T. Tonnesen

Direktør & Partner

7511 9191

SEND MAIL

– og Michael er i øvrigt også WUAV-fan af EFB.

Jan Larsen

Teknisk ansvarlig – B&O Service

7511 5544

SEND MAIL

– og Jan er i øvrigt også WUAV-meget engageret i alle børns trivsel.

Torben Juhl

Teknisk ansvarlig – AV

7511 9191

SEND MAIL

– og Torben er i øvrigt også WUAV-flittig spinning-instruktør.

Ellen Holdensen

Bogholder

7511 9191

SEND MAIL

– og Ellen laver i øvrigt også WUAV-flotte postkort.

Hans Kristensen

Servicetekniker

7511 5544

SEND MAIL

– og Hans er i øvrigt også WUAV-entusiast i modeltog.

Brian Jensen

Service tekniker og installatør

7511 5544

SEND MAIL

– og Brian er i øvrigt også WUAV-vild med Lé Mans.

Jesper Jensen

Service installatør

7511 5544

SEND MAIL

– og Jesper er i øvrigt også WUAV-gør-det-selv-mand.

Per Julius

Service installatør

7511 9191

SEND MAIL

– og Per er i øvrigt også WUAV-musik som DJ om natten.

Danny B. Andersen

Service Installatør

7511 9191

SEND MAIL

– og Danny er helt vild med vandreture i skønne naturomgivelser.