Infoskærme er i dag blevet et vigtigt element i mange virksomheder, og mulighederne med skærmene er uendelige.
En infoskærm er en optimal løsning, når du vil sprede et budskab til mange mennesker. Samtidig begrænser det antallet af e-mails og er en ressourcebesparende kommunikationsløsning, fordi en skærm kan give en lang række fælles informationer.
I en tid hvor der i højere grad er fokus på variable arbejdstider blandt medarbejdere, og hvor man i nogle virksomheder har indført skiftehold på arbejdspladsen, sætter det store krav til en sikker og bred kommunikation. Her kan man med fordel gøre brug af infoskærme, som placeres på et eller flere centrale steder i virksomheden, hvormed man sikrer en ensartet kommunikation til alle – uanset arbejdstid.
I mange større virksomheder er det en optimal løsning at placere en infoskærm i receptionen. Skærmene giver på den måde effektiv kommunikation ud til mange medarbejdere på én gang. Den kan f.eks indeholde:
- Besøgende i virksomheden i dag
- Henvisning til mødelokale
- Generel omtale/ reklame for virksomheden.
- News feed fra f.eks Danmarks Radio
Se hvordan Sun-air indrettede med infoskærme
I virksomheder med skiftende arbejdshold kan infoskærmene også benyttes til at videregive informationer til næste skiftehold, som møder ind på arbejdspladsen.
Det kan blandt andet være:
- Hvor langt er vi …
- Nye ordrer
- Vigtig information fra ledelsen
- Mærkedage i virksomheden eller blandt de ansatte
I detailhandlen er infoskærme at betragte som en ekstra sælger.
Denne sælger har den fordel, at der aldrig holdes ferie og fridage, ingen barnets første sygedag, ingen udgift til feriepenge og pension. Desuden kan skærmen bruges til at formidle:
- Generel information om butikken
- Produktnyheder
- Tilbud
Og kunderne får helt automatisk denne information, mens de går rundt og handler i butikken, venter på en ledig sælger, eller står ved kassen og venter på at blive ekspederet.
Forbrugerundersøgelser har vist, at over halvdelen af alle købsbeslutninger bliver truffet i butikken. Digitale infoskærme placeret rundt omkring i butikken er dermed en effektiv måde at påvirke kundens beslutning på.
I vinduespartierne kan butikken også vise:
- Aktuelle kampagner
- Information om åbningstider
- Kommende aktiviteter
Hvad koster en infoskærm?
Driftsudgiften pr. skærm, ligger fra kr. 150,- pr. måned.
Vil du vide mere?
Kontakt os på 7511 9191 eller salg@wuav.dk, eller udfyld nedenstående formular.